!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Thursday, December 15, 2011

wink2

assalamualaikum...
weyh bosan arh .
saje nak buat post yang ke 99 . actually post aku da over 150 dah . tapi malangnye akhir tahun 2010 aku padam  more than 50 post . maybe nak dekat 100 aku padam . aku pon tak tau kenape dan ape motif aku padam . kadang2 menyesal jugak padam . ye la kan  my public diary . sure gelak sorang2 bile bace balek ap yang aku tulis zaman kanak2 dulu . ok fine perkara yang lepas usah dikenang . bukan boleh undo balik ap yang aku buat for about one year ago . bhahahaha . kebosanan malam ni terhenti pabile  teman merapu meraban dah sampai . i mean my classmate Nur Afizah a.k.a pija . dah 2 malam aku mengubat bosan dengan merapu ngan pija . die memang ratu merapu nombo 1 . suke makan ikan kerapu kot . hehe . maen2 je . ok fine memandangkan ni pon yg ke 99 . aku na tulis panjang2 . sambong balek ckp sal pija . my first impression bout her . sorang yang pendiam . tapi pade hakikatnye talkative . huh . sebab tu la aku malas na judge orang mase first time jumpe . sure tak betol punye . ok fine . na ckp ape ag sal pija . entah la . sori pija . sape soh ko merapu ngn aku sekarang . kan dah jadi bahan idea aku . dah. drop the subject . dah arh . bosan tahap tenok nieyh . tetibe teringat kat homework tuh . ta sampai setengah pon aku buat . esok la buat . takkan na buat pagi2 bute ni kot . takde motif na update sebananye .





moody tetibe malam nieyh...entah arh pesal...

No comments:

Post a Comment

Followers