!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Thursday, December 1, 2011

welcome december

nak welcome december macam na welcome new year je . takpe2 nanti new year aku buat cam ni jugak insyallah . kalau tak da aral melintang . ye la kan . december adalah bulan yang aku akan tempuhinya dari hari first sampai lah hri last . sebab bulan lain semua aku lalui dekat hostel . beberapa hari je na tempuh kat rumah . malam2 macam ni tergendala jap nal buat post sebab nak jawab soalan mencabar minda si Fatin Nabila a.k.a jenab tuh . haha . memang mencabar minda . buat aku fikir nak jawab ke tak . haha . tak boleh buat post tiap2 hari sebab takde topik yang nak diketengahkan . so aku buat post kalau bosan jeh . =D . dah la bye . assalamualaikum

HOPE THIS DECEMBER WILL BE GREAT



sorry for all my mistake

No comments:

Post a Comment

Followers