!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Tuesday, December 20, 2011

half transformation

assalamualaikum
ok fine . blog aku da ubah colour dah . from yellow to blue . sampi tulisan pon aku da ubah warne biru tau tak . ye la , dah ramai sgt orang bising asal masuk blog aku sure sakit mata sebab tulisan terang sangat . tu la dulu aku cadangkan pakai cermin mata hitam sebelum masuk blog aku supaya sinaran yang kene tak terasa sangat . winky2 . taknak denga cakap aku sape suruh . disebabkan oleh aku ni ade sifat prihatin , so aku tuka la colour font sekali . hehe . memandangkan background dah colour biru . dengan shoutbox sekali aku buat lain pakai colour biru . lagu pon ubah jugak . a meaningful  song for me...hahaha. dah la . tengah pagi kang da takde idea nak post . hehe



dialah permata yang dicari yg baru aku jumpe dekat dalam otak aku

No comments:

Post a Comment

Followers