!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Wednesday, December 28, 2011

=,=" III


assalamualaikum .
berdasarkan status fb aku yg kat atas ni , memang something wrong pon ngn hotak aku yang beratnye 1.2 kg nieyh . dari start bangon tidur tadi sampai la sekarang . after bangun tido tadi kakak aku soh buang sawang ngn lap kipas . cuba bayangkan , bilik aku tu da la tinggi . so kene panjat tangga untuk settlekn kerje tu . aku ni da la kurang tinggi . so dengan muka penoh cuak pegi la amek tangga . after tu pakai spek . bukan sbb takot habuk masok mata . tapi takot ta nmpak sawang tuh . ni yang aku na buat google yang ade power . ala yg slalu orang pakai waktu berenang tuh . senang sikit na buang sawang . nak tumbok cili ganas2 pon boleh . ta risau mata masok cili sbb dah secure habis . haha . ok fine . angan2 kosong dah start dah . mase na lap kipas tu kene adventure siket . sbb kipas tu tinggi sangat . gayat kot . after lap tu teros pening pale sbb gayat sangat . tgh pening kepale tu boleyh senyum sorang2 lagi . sebab teringat mase form 3 after lap kipas tetibe dapat mesej of the day . haha .  pastu jalankn hidop cm biasa . ap lagi on9 la . aku rasa kalau aku kene kidnap pastu na bg aku diam senang je . bagi aku lappy ngn broadband . sure senyap . pastu nanti polis datang serbu sbb aku pegi buat repot on9 . ade ke report on9 = =" . pastu malam tadi tibe2 je aku ngamok . entah la nape aku marah sgt . after tu aku pon makan bihun segera . sup dia org buat cair je . aku buat tadi pekat dah tahap mushroom soup pizza hut . aku pon pelik kenapa . bfore makan tu aku g buat air . aku g blender RAMBUTAN . ahahah . maybe kalo buat survey 1 daripada 20 orang je yg buat ni aku rase . tapi not bad la. sedap jugak . haha . dah la aku letak dalam botol pastu letak dalam freezer semata mata na bg sejuk cepat .


ok fine . gamba ta berapa nak cantik sbb pakai cam phone . keluar je dari freezer dah jadi keras . baru aku prasan yang aku letak dalam tuh lebih dari 2 jam . hahaha . hari ni aku terlebih mimpi kot . tu la pasal terlebih tebiat pulak hari ni . ok la . nanti kalo aku jadi gile melalot dalam post ni free2 je . assalamualaikum



mesej tu buat aku senyum sorang2...bhahaha...lawak siot... =D

No comments:

Post a Comment

Followers