!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Wednesday, December 21, 2011

hilang idea

assalamualaikum
for the sec time kakak aku curi ta bg balek lappy ni . sampai pukul 1 pulak tu . plus td aku mati kutu tak tau na buat ap . ye la . kakak aku pegi buat video call , memang aku ckp sorang2 la . adek aku sorng maen computer , yang lagi sorang tengok tv . so aku na main ngan sape . takkan na main chess sorang2 kot . tebiat namenye . suddenly aku terfikir leceh pulak adik bradik 4 orang . tp aku tak nak adk bradik ramai2 . winky2 . actually mama soh tdo awal . td die soh aku pakai ape mende tah name bende ni . tp yg aku tau adik bradik ngn super kino . mama kate aku ni banyk penyakit . eyh bukn penyakit merbahaya oke . penyakit yang suke selsema and batuk tak benti and so on . tp aku ase takde la byk sangat . lantak la . hehe . tp sampai sekarang aku tak tdo lagi . haha . memang aku nakal pon . so what . hehe .



tak penah ade kaitan dengan tajok

No comments:

Post a Comment

Followers