!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Thursday, December 15, 2011

dialog

assalamualaikum
cop3 jap . bosan kot . dah mule la melalut kalo tade keje . ary ni je dah brape kali aku melalut ngn mak aku . mase aku na lunch tadi la . hehe . aku lunch kol 5 . bhahaha . breakfast kol 2 . dinner aku tak tau na makan bila . makanan dah ade atas meja tu . nanti la kot . supper aku maybe pagi2 bute saat org alim bangun untuk qiamulail . ok fine back to the story . mase nak lunch tadi terjadinye satu tragedy yang memalukan aku .

aku : kuah ape ni ma . *dalam aty 'mcm pena rase tp tak tau lak ap name'
mama : kuah senggang , kan kamu suke dulu
aku : asal tak kaler kuning pon . *sbb slalu kaler kuning
mama : abah kamu tak letak kunyit la tu , cube tengok ade tak die letak serai
aku : serai tak de . tapi daun pandan ade la *dgn confident nye jawab
mama : tu bukan daun pandan la tapi daun kunyit
aku : erk . bukan daun pandan erk . *cover malu

persoalan . daun pandan ngn daun kunyit physically berbeza erk . haha . so dengan perasaan yang malu aku pon sambung makan . plus ad ag satu incident yang aku ase akan jadi satu perkare yang takkan dipersetujui oleh ramai pelajar sekolah terutamenye yang pemalas . kisahnye cm ni . mase aku tgh buat homework maths kat depan ni . *actually bosan tunggu kakak aku conquer lappy nieyh . amek tindakan drastic buat homework . 

mama : rajinnye study hard *hard la sgt.. = ="
aku : bukan study . homework . masok 10% markah exam mext year
mama : bagus la macam tu . kalau boleh semua homework masuk markah exam
aku : asal pulak
mama : ye la .  baru la budak2 na buat homework 
aku : heh . T.T

kalau na bagi anak murid sekolah rendah mama aku boleh la . buat homework sebab terpakse memang adalah satu yang menyedihkan . ye la . bukan ke segale ape yang kite buat kene ikhlas . baru dapat pahale . *mcm selame ni aku buat homework secare ikhlas je . eyh ikhlas ape . bukan sbb aku suke dengan kehadiran homework tapi takot kene blacklist . so terpakse la ikhlaskan diri membuat segale tugasan yg diberi. tp tade la 100 % aku buat kn... heheheh . dah la . tutup ruang bosan aku sampai sini je. assalamualaikum



wink2..bosan...thanks to you . sape terase amek le...aku bagi free

No comments:

Post a Comment

Followers