!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Friday, December 2, 2011

moody

pendrive da jumpe . serious dalam keadaan yang menyedihkan . ibarat keadaan orang accident kat jalan highway tau tak . walaupun tak seteruk orang yang accident tapi tetap menyedihkan juga . kakak aku jumpa pendrive tu dalam seluar adek aku . da la penuh dengan tisu . seriously pelik gila . masalahnya memang aku bengan tahap tenuk tau tak . memang aku sumpah seranah habis siapa yang masuk pendrive tu dalam seluar . kalau da dalam poket seluar tu sure la masuk dalam mesin basuh sekali . memang berwap air aku tengok dalam dia . huaaaaa >,<.......hurm .



missing my tenok...bhahahahahah

No comments:

Post a Comment

Followers