!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Saturday, December 17, 2011

mixture

assalamualaikum
every post aku sure start ngn my BORING confession kan . haha . memang tengah boring pon sekarang . bilangan orang untuk dikacau bilaukan hidupnye berkurangan bile tiba waktu mcam ni . memang la bekurangan . aku je ta reti na tidur lagi . orang lain semua dah dibuai mimpi yang indah . aku still depan bende yang menyala ni . cakap sal mimpi . baru aku sedar yang mimpi aku bertema . i mean betapa banyak kali sekalipun aku terjaga dan mimpi aku akan secara automatiknye terputus , tapi bile aku sambung tidur balik , memang la mimpi bende lain tapi berkait rapat ngan mimpi sebelumnye . *ayat tunggang tebalik...tu la org soh tunggang kude aku g tunggang kambing...ayat pon tunggang tebalik . ni la akibatnya bile tabiat suke tido lambat semakin berleluasa . orang bangun na qiamulail , aku baru na melelapkan diri . bukan letak kepala atas bantal terus tidur . sempat muhasabah diri dulu *muhasabah diri la sgt . bangun solat subuh rase cam baru pejam mate and then kene bangun balik . bile la kawan mama tu na pulangkan pendrive aku . fuh . naseb baik dalam tu ade hasil karya seni aku dan fail kerje khusus akaun je yang penting pon . gamba aku tak kesah . a small matter je . hehe . 


post pagi ni mix . suke aty aku la mix ngn ape pon . mcm mix fruit cake . saje upload gamba ni . tade ke la katekan . tak layak untuk memohon sebarang jawatan lagi . aku hanya layak untuk kerje kat counter pertanyaan yang aku bine dekat umah aku ni . tahap communication  terok ade hati na dok kt info counter . bhahaha . gelak kat diri sendiri . entah arh . bosan . sehari tak kene tanye soklan cepumas tak sah . 





dah ade bakat yang terpendam upenye....bhahaha

No comments:

Post a Comment

Followers