!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Tuesday, December 20, 2011

tabiat

assalamualaikum
memang tabiat aku pagi buta macam ni sebelum tido memang sama je erk . dah macam jadual terlaras . tapi pagi ni lain sikit . tiba2 aku rasa lapar tadi . so aku pegi la selongkar bawah tudung saji tu . hehehe . sebelum mama tido dia ada cakap yang sup ayam bawah tudung saji and kalau nak makan , nasi dalam periuk . dengan aman bahagia pukul 2.54 a.m. tadi aku pegi bersahur . hahaha . macam nak puasa je esok . sekarang ni tengah kekenyangan la . tiba2 rasa bahagia pulak sebab takde sapa kacau aku makan . hehe . ok fine . na pegi jalankan tabiat yang lain seperti tonton vid UNIC before masa tuk aku tidur . winky2 .





tabiat buat post sebelum tidur adalah satu kewajiban yg harus dijalankan untuk hari ni je la...haha =D

No comments:

Post a Comment

Followers