!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Monday, December 26, 2011

=,=" II

assalamualaikum.
cop. semalam aku janji na bg tau asal aku ta buat post for the sec day kn . hehe . lupe pulak . aku ta buat sebb aku MALAS . *suke hati la na buat ap pon . malam tu tibe2 abah ajak pegi .... jap aku da lupe name die . tp pegi makan la . kt satu restoran tu . restoran terapung . ala restoran atas air . tapi serious dah sampai rasa cam tak nak masok sebb aku ni mabok laut la . sampai2 terus duduk atas kerusi ta gerak2 dah . duduk ats kerusi je pon dah pening macam naik feri . dah la pelayan tu lalu lalang kat area meja aku tempat tu macam begerak . rasa macam nak hentikan org yang lalu lalang . dah la makanan rasenye sume makanan laut . sampai je makanan aku ta sentuh langsong udang ngn ketam . huh . makan cepat2 and then berusaha buat muka kesian ajak abah aku balik . kakak ngn mama dah gelak tgok aku . hehe . balik tu teros on9 . tetibe rase nyesal pulak ta makan byk2 tadi . dah pening na makan cm ne . nasib baik before pegi tu mama pegi pasar malam beli makanan . tapi da masok lam peti ais . disebabkan malas na bagi panas aku juz bawak keluar and then letak bwh kipas . jadikan makanan tu suhu bilik dulu baru makan .


ni after keluarkn dari peti *foam pon ta buang ag


time na hilangkn kesejukan die maybe

ni pulak makanan aku malam nieyh . ta berusik ag dari td . nape . nak? meh sini amek sendiri. tu bukn thousand islan erk . ni campuran sos cili ngn mayonis . *enterframe pulak pendrive aku tuh . dah la goreng dalam gelap . lampu tibe2 pulak rosak . mrajok kot . dah 2 malam mama ta gune dapor tu tok masak . haha..

dah arh chiou . na pegi breakfast . hehe . assalamualaikum


at least aku tau ko still ingat kat aku walo lame ta betego =D

No comments:

Post a Comment

Followers