!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Thursday, December 22, 2011

transfer a.k.a tranformers

assalamualaikum .
ok fine . dah habis transfer gambar from main page pegi page lain . serabut kot main page aku . tapi pape pon memang aku suka keadaan yang berserabut . taktau kenapa memang suka serabutkan diri sendiri . kalau tenang tak boleh nak concentrate dekat bende lain . tak caye sudah kalo otak aku memang mcam tuh . ade bukti tau tak . involving my final exam ag lak tu . kalau na tau tanye sendiri . hush2 . nak tau tak , hari ni sepanjang hari aku dengar satu lagu je from first i start the pc .  lagu yang tengah aku pasang kat blog ni la . tak tau la ape mimpi kan . slalu pasang player yg da memang kumpulkan fav songs. demam ape pon aku tak paham . memang aku ta pena paham diri sendiri pon . fuh . jap2 . tetibe rase lapo semacam . da la tadi tido dari kol 6 ptg sampai kol 9 mlm . rentas maghrib tuh . penangan makan ubat lah tuh . tu pon kalo tak malas na bangun . winky2 . jap ag pegi selongkar dapor tuh . hehe . baru teringat td aku makan sikit je sbb tknak terpakse makan ubat lagi . kang free2 aku tdo sampai sok pagi tak terjage. hehe . dah la malas na taip dah . assalamualaikum



permata yang dicari maybe da menghilangkan diri

No comments:

Post a Comment

Followers