!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Wednesday, December 14, 2011

pantang larang

memang aku nak bunuh sesape yang buat my tears ran out .
memang la aku da lame ta ngamok .
tp agak2 arh .
sekarang ni memang aku tak kesah kalau gegendang telinga aku pecah
kalau pecah lagi bagus tak payah denga suara ***** tu tiap2 hari .
da la semalam saket jiwe layan budak tak paham bahase .
membadak ayam je cakap aku sombong .
suke aty aku lah .
eyh kalo aku sombong salam ko pon aku ta jawab lah .
privacy aku lantak aku la na buat ap pon.
kalo aku telebih jujur kang ckp ape plak
tiap2 ary ade je manusie na bgi aku menyumpah seranah kt diorng
dasar orang tak bertamadun
cube la beretika siket .




emosi aku suke aty aku lah

No comments:

Post a Comment

Followers