!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Sunday, December 25, 2011

=,="

assalamualaikum
dah dua hari aku tak post mende gila2 kat sini kan . almaklum lah "tempat meluahkan isi hati yang tak terluah" *tebiat ap aku nieyh . 2 hari lepas ta buat post sebb no idea na buat pasal ap . lagi pon on lambat hari tu . on kol 9 lebih coz siang tu pegi jalan2 dengan family . happy coz da beli buku text yang hilang tu . jap2 cari gamba buku tu . malas pulak na snap buku tu sbb lam bilik . 


yang colour biru kuning tu tau . yang ade burung gagak tu *mcm gmba burung je = =" . first time hilang buku teks sejak 10 taon sekolah ni tawu tak . sampai kakak aku ckp "11 taon akak dok skolah ta pena hilang buku teks lagi " . sian betol aku . untuk mempetahankan diri aku pon jawab la "kak , better la org bg hilang buku yang paling kecik dan nipis yang ade dalam locker tu darpd bg hilang buku akaun tu , dah la besa tebal pulak tu" . =D . exited dpt bela diri . bukn saje pon bg hilang . dah mmg aku ta jumpe buku tu . hehe . maybe missplaced or ade org amek *ta baik tudoh org tnpe bukti . hehehe . balik umah mandi dulu baru on9 . ta sampai setengah hari aku takde , tu pon ade jugak org pelik aku ta on9 . memang muke aku slalu ade erk list friend on9 = =" . hehe . dah arh . jap ag aku update sal semalam pulak . na pegi tdo dulu lah . dah kira tabiat tdo after azan subuh berkumandang . heheh . org stay after subuh . aku pulak stay tunggu subuh .assalamualaikum





aku pon tak tau na ubah tabiat ni cmne.....wink2 =,=

No comments:

Post a Comment

Followers