!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Monday, December 19, 2011

=D

assalamualaikum...
aku tak tau sejak bila aku terbuka pintu hati nak forward mesej yg aku bace . tapi memang hari ni otak aku dah cramp kot . dari pagi tadi rasanya sakit semacam je kepala . 

MENINGGALKN SOLAT SETIAP WAKTU

* SUBUH : Dia akan disiksa selama 60 tahun didalam neraka.


* ZUHUR : Dosanya seperti membunuh 1000 jiwa orang Islam

.
* ASAR : Dosanya sprti mruntuhkn ka'bah.


* MAGHRIB : Dosanya seperti berzina dengan orang tua sendiri



* ISYA' : Allah tidak redha ia hidup di bumi Allah & di segerakan agar ia mencri tempat lain.

Barang siapa yang menyebarkan text ni ke umat Islam yang lain, percayalah anda akan memperoleh pahala



 kerana secara tidak langsung anda telah mengingatkan antara satu sama lain...


maybe kebosanan yang makin menguasai diri buat aku laksanakan semua ni . hehe . tade keje selain merepek . haha . semalam isi borang hostel dah rupe doktor isi rekod kesihatan pesakit . sape soh aku tulis atas katil plus dalam keadaan yg bosan . meja ade byk , katil jugak aku pilih . =D






ABAIKAN BENDA NIEYH

No comments:

Post a Comment

Followers