!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Monday, January 21, 2013

unexpected day

assalamualaikum . .
mata yg terang sbb baru bangun tidur . tidur daripada after maghrib tadi , memang la terang kan . ngntuk siot kot tadi sbb tengah hari semalam dapat panggilan mengejut daripda driving school suruh aku datang sana dalam 10 min sbb na habiskan amali aku yg tergendala hari sabtu tu sebab tak cukup kereta . aku igtkan tak kena hari ahad sbb ramai kot mintak hari ahad . unexpected . dengan mama pegi kedai . call mama tang2 situ jugak la suruh balik . nasib baik kedai tak jauh . dengan tak makan apa2 lagi . dia cakap ckgu dah tnggu kat situ , lagi la aku kelam . sampai sana tgok ada lagi sorang tgh tunggu dengan ckgu tu . nasib baik cktu tu baik , kalau tak dah lama kene hambat . sampai kat driving school tu pulak , aku kene tunggu kat kaunter tu sbb tunggu turn . nasib la , sapa suruh lambat lagi kan . habis tu dalam pukul 4 kot . memang dah tahap org puasa dah aku ni , tapi takda niat je sbb tu ta tahan . balik rumah terus melantak , eyh cop sembahyang zuhur dulu sbb keluar rumah tu ta masuk zuhur lagi . pakej makan dari breakfast sampai dinner kot . dah lepas maghrib terus tidur jaga pukol 3 , baru na isyak . hope takde benda mcm ni jadi lagi
  ni masin mulut ameeratul la ni sbb pegi tanye aku pasal test tu . after jawab soalan dia terus call masuk

No comments:

Post a Comment

Followers