!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Wednesday, January 9, 2013

conversation

assalamualaikum...
perbualan antara mama , abah ngn aku . .

abah : bila kamu nak ambik ujian undang2 . .
aku : hari selasa lah , malas na ambik hari sabtu org ramai 
mama : kalau boleh tunggu abah cuti baru ambik , senang nak hanta
aku : test tu kat taiping . 
mama : ye la senang nak hanta pegi tempat agent kat bagan serai tu lah
aku : ala kalau abah ta cuti pun org ikot la mama pegi sekolah , drop la kat tepi jalan tu
mama : hish berapa lama nak tunggu kat situ
aku : buat ap tunggu , jalan2 lah
mama : nak jalan apa nya dah la takda org
aku : sebab takda org la senang jalan2 , orang jahat semua tido lagi


jawapan yg agak nak mintak ketok kepala . . ngee . . ^.^




  malas na pegi hari sabtu sbb takot ramai org . . .

No comments:

Post a Comment

Followers