!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Wednesday, January 9, 2013

my two disaster cousins

assalamualaikum . . .
 tadi sepupu yg dua org yg nakal tu datang . . . erm . . . ade ke patut diorang panggil aku toyol . . . diorang budak kl . . . hari rabu nak balik sana dah . . . sorang darjah 1 , yg lagi sorang 6 taun . . . dan aku rasa diorang tu la cousins aku yg paling agresif . . . suara diorang kalah speker phone aku . . diorng tu diam kalau dapat tab sorang satu je . . kalau ada satu je tab pada masa tu sure begadoh dan suara dah rupe tertelan speaker . . . makcik aku cerita tadi , pernah sekali tu bwk diorang naik flight pegi mana tah . . lepas tu adam boleh menjerit dalam tu sampai kapten tu yg keluar . . . serious lawak . . .yg adik dia pulak . . baru 6 taun tapi pandai betol becakap . . . padan la suara kuat . . dari kecik membebel je . . . diorang tu quite pelik sbb kalau tak dpt tab boleh menangis tapi kalau jatuh tak reti nak nangis pulak . . .aku penah la terbuat dia jatuh . . tapi aku tak tolak pon , dia jatuh sendiri sbb aku ejek dia . . . dari tempat yg tinggi la jugak , lebih kurang 1 meter . . . waktu tu umur aina 4 tahun kot . . . after dia jatuh terus gelak . . . terfikir jugak . . takde sense ke budak ni . . .

  untunglah baru darjah satu dah sekolah swasta

No comments:

Post a Comment

Followers