!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Wednesday, January 9, 2013

life is life

assalamualaikum . .
internet hari ni baik semacam . . . takda "internet error" langsung . . maybe sbb semalam boleh dikatakan aku tak bukak . . . bukak pon sekejap je . . dapor pon tak berasap semalam . . dari pagi blk kg sbb na kene uruskan pengebumian nenek sedara . . dia baru meninggal diusia 80 tahun . . agak tua lah . . lepas pengebumian ada jamuan makan tengah hari untuk org yg hadir . . . pelik semacam . . . dalam pukul 1 lebih mcm tu balik . . . aku mandi and then teros tido . . .penat kot sbb ta tdo 24 hours . . nenek sedara aku tu meninggal hari sebelum tu tp dekat maghrib . . . malam tu blk kg sbb na bca yassin . . dah la mama suruh duk sebelah mayat tu sorang2 . . . aku ni dah la penakut . . pukul 12 tgh malam baru balik sbb lapa gila kot . . tak makan malam . . . lepas maghrib terus betolak blk kg . . . mama je makan sbb dia nak tdo kt kg . . . sedangkan hari biasa pon aku tak nak tdo sana . . .sanggup tinggal rumah sorang2 kalau diorang na tdo sana . . . the problem is aku takot tdo kg dan takde alasan lain selain takut . . . pegi makan malam dekat pukul 1 jugak lah . . . maybe org kedai tu pelik sbb tengah2 malam mcm tu mintak macam2 . . .dekat pukul 2 baru sampai rumah . . sampai je aku terus mandi . . aku pon tak tau kenapa . . .maybe risau nightmare . . . tapi masalahnye aku tak tdo pon after tu . . .pukul 7 blk kg dan ikot abah pegi balai na buat report kematian . .. . malam tu ad tahlil pulak . . lepas tahlil ofcoz ada jamuan . . .makngah aku yg asal thailand tu pegi lah masak masakan thai . . .  bila dah masakan thai serve kat org kg sejati jadilah byk pembaziran berlaku . . . erm semua makan setengah dan tinggalkan yg selebihnya . . takkan kitorang pulak yg nak makan . . so terpaksalah buang . . . sebenanya aku pon taktau ape nama makanan tu . . yg pasti ianya sedap . . . memandangkan aku ni part of the "tuan rumah" so aku pon meratah la ikan yg ada tu . . . nasib tak duduk depan periuk je . . mak ngah masak kat kedai lepastu hanta balik rumah . . . nasik je masak kat rumah . . yg lain semua kat kedai . . .bercadang jugak nak duduk depan periuk tapi rasa mcm tak berapa nak elok . . . lunch td pon makan lauk tu jugak sbb byk lebih so kitorang bawak la balik sikit . . . tak jemu kot makan . . .haha . . .
  fried potato sounds delicious

No comments:

Post a Comment

Followers