!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Thursday, January 3, 2013

fikir sejenak

assalamualaikum..
pada pagi yang indah ni syukur ke hadrat illahi sbb dapat bernafas lagi . tadi lebih kurang pukul 11 p.m sepupu aku datang rumah . dia tu asal johor tapi kerja kat KL dan bertapak kat sini sbb ad kontrak dengn bank ap tah tadi mama ckp . dia lebih kepada electrician lah sbb dia pasang wiring . dan memandangkan dia ad kat sini abah pon menggunakan khidmat dia pasang semula suis yg dah tak rupa suis .lupa pulak nak snap keadaan suis tu sebelum ditukar baru . agak bahaya jugak la keadaan asal sebelum ditukar suis tu . ok pasal suis dah habis . masa dia ad tadi tetiba teringat zaman dulu masa makcik aku nak menikah kot . kat n9 . aku adalah sorang anak sepupu ni . and she is the only girl in he siblings . and she is older than me . majlis akad nikah tu diadakan kat surau yg berhampiran dengan rumah my grandma . jap bia aku igt balik . masa tu kitorang malas masuk dalam surau . panas kot sbb ramai org bersesak dalam tu . tambah pulak waktu tengah hari . dan kitorang membuat keputusan nak duduk dekat tangga sebelah taman permainan sementara kanak2 yg ada semua main taman . satu dialog yg paling aku tak boleh lupa sampai sekarang yang anak sepupu aku tu cakap "NANTI KALAU AKU DAH ADA ANAK , AKU NAK SURUH ANAK AKU PANGGIL KAU NENEK " .. dan aku pun berfikir "AM I TOO OLD FOR THAT TITLE" . . . kalau lah perkara itu terjadi . . . memang aku sekeh anak dia tu .
  aku memang suka buat post disaat semua org sedang asyik dibuai mimpi

No comments:

Post a Comment

Followers