!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Wednesday, January 16, 2013

lulus

assalamualaikum . . . .
baru lepas solat subuh  . dah kembalikan ke-NORMAL-an sebagai seorang manusia . TIDUR WAKTU MALAM . ngntuk kot semalam tak tidur langsung . pagi tu pulak ada KPP test kat taiping . memang masa duduk dalam van tu sebolehnya na tidur sebab perjalanan agak jauh . tapi masalah van tu bukan mcm van uncle eddy *van sekolah yang agak la luas . ni van angkut orang pergi balik driving class , memang besarnya mcm van sekolah tu tapi tempat duduknya lagi byk . kalau van sekolah tu 4 layer je including driver punye layer sekali , van ni ade 5 layer . setakat tambah 1 layer memang la byk sangat tapi ce masuk dalam tu . yang lebih memburukkan keadaan bunyi van tu mcm nak roboh je . takde aircond dan van tu agak tua . driver tu dah la bawak mcm pelesit . seriously aku risau je tetiba van tu hilang pintu ngn bumbung tiba2 . sampai JPJ dah la driver ngn kakak yg kerja ngn driving school tu tinggal kitorang 12 org dalam van tu dan masuk dalam pejabat . na uruskan pasal kitorang la kot . memang panas dalam van tu . dah matahari tengah nak rise masa tu . lama pulak tu . nyaris aku nak tidur masa tu . then bila diorang dah dtg blik baru la menuju ke destinasi yg sepatutnya . kat ceruk mane tah . aku pon ta penah lalu . org agak la ramai jugak . nasib baik dalam tu ada la jugak aircond . sejuk sikit sementara na menunggu . dah sampai turn buat test . aku dapat comp yg first . sebelah pintu masuk . 18 min jawab dan keluar dengan senang hati . i got 43/50 . so lepas ni tak payah pergi tempat tu dah dan tak payah membazir duit sbb na repeat . ngeh3 . balik tu mama tanya la berapa lama aku buat . dengan senang hatinya aku jwab 18 min . mama ckp nasib baik lulus kalau tak memang sia2 . mane taknya org bg 45 min tok aku jwb 50 soalan tu . bosan kot dok dalam tu lama2 . mama tanye apsal tak boleh dapat 50/50 . dengan rasa bangangnye aku jawab "comp kat situ buruk" . takkan na bg tau pening sbb ta tdo kot . plus lapar sekali . memang kene balun lah nanti . ok tgh fikir na makan apa breakfast ni . abah pegi kerja lah . dalam peti ais tu ade daging burger/stik baru beli semalam . memang tak la aku makan sbb lembu . ayam takde lah . so pegi godam peti ais tu nantu .
  prepare to selongkar peti ais tu

2 comments:

Followers