!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Saturday, November 26, 2011

kindergarten

suddenly i miss kindergarten . bhahahahaha . i'm now 16 and still thinking of kindergarten . memang aku dah gila . ok fine . tadika tak payah susahII pakai uniform . suka hati nak pakai baju apa . *tadika aku dulu macam tu . tak payah susahII nak fikir perasaan kawan . kalau marah kat kawan , ayat famous masa tadika "tak nak kawan awak sebab awak jahat" . tak payah nak ambil exam yang complicated . exam masa tadika senstiasa dapat 100 markah semua subjek . masa tadika fikir nak main je . akhir tahun dapat mainan tiapII tahun . tak payah takut kalau tak siap homework sebab paling susah pun homework kene tulis ABC *masa 4 tahun la . masa aku 4 tahun first day aku masuk tadika mama bagi bekal and bekal tu tumpah . tapi aku biar je bawah meja tu sampai cikgu tanya kenapa muka aku nampak macam nak nangis and aku tunjuk la makanan bawah meja tu . masa aku 4 tahun jugak tak silap . kelas muzik . cikgu tengah main piano tibaII aku bersin . maybe sebab lantai banyak habuk . lepas tu banyak hingus aku keluar . cikgu terus pergi ambil tisu *memang dia prepare tisu toilet tu kemana sahaja bila bawa kitorang . and then cikgu pun lap la hingus aku . masa aku 5 tahun aku tak nak masuk kelas sebab cikgu tu muka dia garang . hahahahahahaha . masa 6 tahun rasa sedih sebab nak GRADUATE dari tadika . sebab after tu kene pakai uniform and so on . seriously kindergarten is the sweetest memory ever . even masa tadika digelar BUDAK COMOT . so what . budak tadika semua comot . hahahaha .


memory that never be forgotten

No comments:

Post a Comment

Followers