!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Sunday, November 20, 2011

extreamly mad

jangan nak judgemental sangat boleh tak . dah cara aku cakap macam ni . jangan lah terasa aku marah kat ko . bila aku cakap salah , bila tak bagi respond lagi la marah . nobody's perfect okay . kalau rasa diri tu cepat terasa jangan nak cakap dengan aku . kalau nak cari risiko silakan berbicara dengan aku yang berkemungkinan akan marah kat ko . siapa terasa silakan tempah tiket untuk menjauhkan diri dari aku . kalau tak anda berkemungkinan akan terasa diri anda dimarahi oleh seorang insan yang dilahirkan sebagai MUSFIRAH MOHAMED .


dont judge a book by its cover lah

No comments:

Post a Comment

Followers