!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Friday, November 4, 2011

aura PEMBUNUH

muka aku exited sgt ke dlm gambar di atas *soalan mintak penampor . pada hakikatnya memang exited pon . first time in my life nak buat something yang aku ta pernah dan tak pernah terfikir pon dapat buat . perkara tersebut adalah sembelih burung puyuh yang mungkin sangat lah kecil *tade la kecik mane , memang start uztazah bagi tahu pasal praktikal sembelihan nak buat hari khamis aku dah exited semacam . bila dah diri ni mempunyai aura PEMBUNUH yang kejam , bila sembelih tu rasa macam seronok walaupun agak keliru dengan perasaan sendiri . tapi masalahnya waktu hari kejadian aku dapat sembelih 2 ekor je sebab diorang tak nak bagi pisau yang LIMITED EDITION tu kat aku . kerja aku cek urat tu putus ke tak dengan fyfah . serious bosan kene belek tengkuk burung yg penuh dengan darah tuh . tapi best jugak . tapi aku ni kejam sikit . nak tengok apa aku buat kat burung II tu . jap erk


masa ni burung tersebut masih hidup dan masih bernyawa *sure la bernyawa kalau dah still hidup




ni burung first aku sembelih . mungkin cara aku agak kejam tapi ni lah yang paling lemah lembut yang aku try buat *hish nyampah aku  . dan hasilnya jadilah macam ni 

PRECAUTION KEPADA SESIAPA YANG  MEMPUNYAI BELAS KASIHAN TERHADAP BINATANG JANGAN TERUSKAN PEMBACAAN ANDA KERANA IA AKAN MEMBUATKAN ANDA BERASA INGIN MENANGIS








terbesar pula yang last sekali ni . ok fine ni jelah great moment kitorang dengan burungII sekalian . ta sempat pula nak tangkap gambar burung puyung yang dah ready untuk dimakan *terasa diri ni kejam pula  

sape perasan ayat aku skema hari nieyh....sumpah na gelak

No comments:

Post a Comment

Followers