!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Tuesday, November 29, 2011

fever again

for the second time of the week !!!aku demam lagi . perghhh . dah la tibaII demam malam tu . tekak sakit gila . rasa macam nak letak ais batu banyakII kat tekak =.=" . tapi masalahnya minum air sejuk pon tak dibenarkan ni kan pula nak letak ais dekat tekak . memang dilarang sama sekali . almaklomlah orang jarang demam . bila dah demam rasa macam sakit tenat gila tahap tenuk . tenuk pon tak sakit teruk macam ni . so kalau demam buat apa?? . tidurlah jawabnya . memang kerja aku kelmarin sampai lah semalam tidur je . dah la siang hari tidur . malam hari lagilah tidur . mak aku tak bagi tidur lambat sebab aku still demam lagi and punca aku demam ialah aku suka tidur lambat katanya . so pukul 10 lebih aku dah tidur . serious awal gila . dan terjadilah kisah aku terjaga pukul 4 pagi dan terasa segar semacam . tapi try untuk tidur juga . tunggu kakak aku bangun tidur . tunggu dia pergi sekolah *SPM daa . and then aku pun layan internet yang agak membosankan dipagi hari . sampai pukul 11 dan terasa mengantuk . so take a nap in the morning maybe . bhahaha . pukul 2 baru bangun . tapi aku pelik juga . asal sampai 2 kali demam dalam duration yang singkat pula tu . demam exam ?? woi yang SPM kakak aku bukan aku . homesick ??? aku memang kat rumah la ni . takkan hostelsick kot . memang tak la kan . musim demam maybe . hahaha

bile adek aku na bangun nieyh....aku na cari earphone aku daa....

No comments:

Post a Comment

Followers