!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Wednesday, May 15, 2013

sick

assalamualaikum . . .
huh semalam aku sakit perut yg tahap kritikal . rasanya sebab aku minum susu expired kot . itu je lah culprit utama yg ada . dari pagi sampai ke malam kot . dari bangun tido sampai lah aku tido semula . bangun2 tdo terus pegi toilet . lebih setengah jam jugak lah duduk dalam tu . bangun pun secara mengejut . memang darah tak naik kat otak la aku ckp . keluar je dari toilet ingat masalah selesai . nyaris2 ta tumbang sbb rasa pening tahap tenuk . masuk bilik terus baring bagi darah jalan dengan stabil dulu . tak brani kot nak makan sebab takot sakit balik . tak makan pon sakit ni kan pulak nak makan . sampai pukul 6 ptg aku ta makan . cerita kat nani ngn a'a . free kene bebel . nani siap ulang ayat iklan susu budak sekolah rendah yg dalam tv tu . dah la dia complaint ckp aku becakap pelan sgt . dah aku takde tenaga sbb ta makan mcm mana nak ckp kuat2 . boleh pulak dia  bagi soalan cipumas tanya "ko ada balak ke? sebab ko ckp ngn aku mcm ckp ngn balak ko" . nasib baik dia takda depan aku kalau tak memang bertambah pendek aku ketok dia tu . bila dah buat semua benda tak kena mulalah menggila tdo awal . selalu pukul 4 aku baru tdo . malam td aku tdo pukul 12 .  awal 4 jam . last2 terjaga pukul 2 lebih . cari phone kakak dan main game bila rasa otak dah boleh berfungsi dengan elok..
  baru aku tau yg sakit ni memenatkan

No comments:

Post a Comment

Followers