!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Sunday, May 12, 2013

řℯ√îℯฬ

assalamualaikum . .
wey ko tau tak aku bosan dah tahap main semua game yg aku jumpa .
hari tu jumpa game ni . . tension main . nampak gamba dia mcm menarik sekali amek kaw . dah la download lama . tengok2 ada 3 level je . dah la 1 level tak sampai 5 minit aku main . even first time main pon dah tak kekok . dalam 15 minit boleh habis tiga2 level . dah la robot dia tak proaktif . aku rasa mencabar lagi game super mario yg tak berapa nak mencabar tu . tapi yg ni gamba dia je cantik . maklumlah zaman teknologi yg dah semakin canggih ni , graphic pon semakin canggih . tapi aku tak tau kenapa kualiti game tu tak brapa nak canggih . kalau dia buat lagi banyak level and lagi banyak obstacle , mungkin aku boleh terima . ini bagi budak umo 3 tahun pon diorang akan kata tak best . so post hari ni pasal game yg telah mengecewakan aku ni . baru prasan dah pukul 12 . rasanya baru tadi aku tgok jam pukul 10 .
  tumpang tanya . bila aku nak kene twitlimit ye . teringin nak merasa .

No comments:

Post a Comment

Followers