!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Saturday, May 25, 2013

ready

Assalamualaikum . .
hari ni hari last online sebab esok SESUDAH SUBUH nak berangkat ke melaka . drop by KL jap sbb nak pegi amek boy *sesat . then terus pegi melaka . tdo sehari kat sana . aku pon lupa apa nama resort tu . tapi dekat ngn matrik . terbukti seminggu sempat uruskan segala urusan , daripada beli barang sampai buat akaun bank . first time kot ada kad bank sendiri . selama ni pakai buku dan buku tu parents simpan . dah la lama aku berdiri kat depan kaunter tu . nasib baik la nak bukak akaun sekali seumur hidup . barang pon dah siap kemas . bukan aku yg kemas ye . kakak yg sumbat dalam beg besa ni . kalo aku yg kemas alamat  2 beg besa pon ta muat sebab aku pakai letak je . ta susun pon . hahaha . start lusa aku officially jadi pelajar semula . dan jadi org melaka . err . satu je aku ta suka bila berpindah negeri ni . nak kene hafal lagu negeri tu yg payah . cuba la campak aku kat pahang . atleast aku still ingat lagu negeri pahang walaupun dah 7 tahun ta nyanyi . hafal lagu negeri tu satu . nak hafal lagu pelik2 lagi . sure setiap matrik ada lagu rasmi sendiri . dah stop ckp pasal lagu . rasanya malam ni tak payah tdo pon tape . tido dalam kereta je pagi esok . bahagia sikit .
  tunggu lah raya nanti baru aku balik . .

No comments:

Post a Comment

Followers