!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Saturday, May 18, 2013

settle

assalamualaikum . .
akhirnya dilema aku dah habis . aku amik keputusan nak sambung matriks instead of ber diploma kat uitm . walaupun course yg aku dapat kat uitm memang interesting . satu je problem , aku malas nak perabis masa 3 tahun dekat tempat yg sama . mungkin after aku habis matrik aku akn apply semula course tu . kalau ada rezeki dapat lah . kalau takde redha je . berbalik kepada perilah matrik . lebih kurang seminggu je lagi nak pegi daftar . tapi borang pon aku ta print lagi . barang lagilah tak siap apa pon lagi .  first time aku nak belajar kat MELAKA . haha . exited pulok . ye la. memang la tiap tahun aku LALU melaka tu . kalau singgah pon tido 1 malam je . lepas tu balik kampung . kali ni exited sebab nak bertapa kat sana setahun kot . aku tak pernah imagine aku dapat belajar sejauh tu . jauh dari rumah and family . melainkan kalau family aku pindah balik kampung kat segamat . so distance dia sama mcm dari rumah aku nak pegi RPS . ckp pasal RPS . menyedihkan betol . yg sesat kat matrik melaka tu mieza je yg aku tau . yg lain tu idak la rajin aku nak tanya . tapi the best part is , aku akan jumpa balik kawan aku yg dah 7 tahun tak jumpa . lebih kurang reunion la tapi 3 org je . yg lain aku tak tau diorang kat mana . hahaha . alamatnya lepas ni hari raya lah aku balik rumah .


online sementara ada internet

No comments:

Post a Comment

Followers