!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Wednesday, December 5, 2012

tebiat

Assalamualaikum
dalam seminggu after bebas dari dunia persekolahan *habis SPM daa , baru hari ni aku buat kerja yang agak berfaedah selain daripada online sampai pukul 4 pagi *dah mmg rutin harian pon . hari ni aku g kemas semua baju2 aku yg elok je dalam begkat tepi pintu bilik aku ni . dah la banyak . ambil masa seminggu jugak la aku fikir nak letak mana baju banyak2 ni . at last aku bercadang na buat kerja amal . kumpul semua baju yg aku taknak pakai dari dalam almari tu . dah satu plastik hitam *plastik sampah tu aku kumpul . tapi dalam tu still banyak lagi . dan yang paling lawak ialah , aku jumpa seluar slack warna hitam yang still ada tag harga . nampak sangat aku tak pernah pakai . hehe . so aku bercadang tok letak je seluar tu semula dalam almari . mungkin seluar tu dah senteng sbb beli masa aku sekolah rendah kot . tapi tgok dulu . tinggi aku bukan meningkat banyak sangat pon . dan after tu aku sambong balik sesi mengemas dan akhirnya aku jumpa my childhood things . and baca semua yang aku tulis zaman dulu . quite interesting ...haha . zaman tak kenal erti dunia lagi . :) . dan aku pon buang la semua yg tak boleh na pakai lagi . byk kot . haha . sweet memory should be stay in my heart . kalau kakak aku tau aku buat kerja mengemas sure dia gelak . maybe satu rumah akan gelak kalau aku bagi tau. :D. misi esok ialah . pandang kiri kanan . tgok org ada kat dapor ke tak . lepastu buang semua kertas yg aku merapu time dulu2 . :) . kalu tak pon kayuh basikal pegi tempat pelupusan . sah takde org trace...

kalau na diingatkan semula kenangan belom start sekolah sampai lah dah habis sekolah sampai pagi esok pon tak habis cerita....plus tolong la on9 for a while..

No comments:

Post a Comment

Followers