!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Friday, December 7, 2012

no idea how to start it

assalamualaikum..
dah lebih seminggu dah dok umah ni . aku na upload gamba MY LAST DAY OF SCHOOL ..hehe


nampak tak ingker nak hanta buku teks terakhir tu...haha . sanggop owh seal ngn tali kasut yang disambung supaya jadi panjang . [FAKTA TALI NI: panjangnye melebihi 2 meter tau tak..kalo tak caya pegi cari kat sekolah tu] ... tujuan seal ni sbb taknak bg org curi . ngee . bukan berprasangka buruk terhadap kawan sendiri tapi sebagai precaution je . PRECAUTION IS BETTER THAN CURE . next

budak ni name dia INTAN NORADILA *taktau betol ke tak ejaan name dia . rasenye tak betol... 


ni pulak TENGKU FARAH NORILANI BINTI TENGKU A . RAHMAN .. name I/C tau tak . haha. nampak tak muka bahagia dah habis our last paper tu . paper yang mencabar jiwa tu ialah PRINSIP PERAKAUNAN . tapi tak la secabar SEJARAH  yang sememangnya mencabar otak aku sejak azali . haha . 

ok fine ..time ni tgh ingker makan jajan hasil dapat hamper kelas . cop2.bukan aku makan sorang yer . aku tukang habiskan je . after sesi bergambar dekat blok exam kitorng teros pegi dewan dan nampak hamper telahpun dibuka oleh ahli kelas lain . dan kebanyakannya tak habis lagi dan aku tukang bagi habis untuk mengelakkan dari pembaziran . 

the end of the story from my last day wearing the school uniform

---------------------------------------------------------
ok ni extra..


ok fine.. i'm gonna miss this tv . haha . . . with all the paper butterfly ..



this is our supper serves like when we're in the hostel during the SPM . . .makanannye dalam bekas kuning tu daa


ok fine . ni salah satu menu supper yer . tau tak ni aku amek pukul 1 pagi kot . tgh lapo . free2 nani kene teman aku pegi dining . jenoh jugak aku pujuk dia . hehe . 


this is how its look like . binatang biru ni name sebenar dia aku lupe  . nama dia quite sedap la jugak tapi aku panggil dia SOTONG GORENG TEPONG . haha . cuba bayangkan sotong goreng tepong yg bulat tu . seriously mcm binatang biru ni . yg belakang tu botol aku . dah same kaler ngn sotong ni..


sotong tengah berehat kot.. haha





  gonna miss all the naughty things i've made during that time

No comments:

Post a Comment

Followers