!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Thursday, December 13, 2012

bosan ^^

assalamualaikum
weyh serious bosan duduk rumah . jangan sampai aku request kat mak aku ckp nak ikot dia pegi sekolah . hilang sikit bosan tu at least . kalau bosan kat sekitar sekolah boleh duduk lam bilik mak aku . byk kemudahan dalam tu . haha . fridge pon ade . kalau boleh godan hak sekolah la . hehe . tapi adk aku rilex je . mak aku ckp mcm2 dia letak dalam tu . erm tapi dia student sekolah tu . tak la awkward sgt . tapi masalah sekarang ni . esok ,,, ermm maybe beberapa jam akan datang , my mom na pergi PPD . na dok mane je pon . dah la ad meeting . mmg tak la aku na join . internet pon kat sane ye . :) .  nak amek lesen kete tapi this month byk aktiviti . end of this week maybe pegi KL sbb ad majlis convocation mak aku . dalam 3 or 4 hari . then maybe balik kampung kat johor .. dan seterusnya shopping tok barang sekolah diorang . dan start taon depan or another less than 3 weeks more baru abah bagi amek lesen . tapi masalahnye aku na keje . nak kumpul duit . materialistic sikit . haha . tak nak la jadi kakak this year , 5 months stay in the house doing nothing except housework . weyh aku tak suka la buat kerje mengemas dan yg seangkatan dengannya . mmg tak la aku na buat semua tu . tp kakak untung la kawan2 dia ramai dekat2 . call je dia and amek depan rumah dan keluar hang . and the most exited thing is kawan2 dia belanja sbb antara diorng dia sorang je tak kerja . weyh bosan kot dok rumah . dan kawan2 semua jaoh dan yg paling dekat pon rumahnya lebih kurang sejam kalau nak pegi pon . mmg tak la . fuh . hurm . dah la request aku nak pergi ambik result sorang2 kat sekolah ditolak mentah2 oleh mama . mama takkan bagi kitorng driving jaoh2 . hurm . tak la jaoh sgt i think . dalam 2 jam kot . :) . dah2 . fikirkan aktiviti untuk dijadikan agenda dalam kepala esok dan hari2 seterusnya

'mencari something exiting

No comments:

Post a Comment

Followers