!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Sunday, December 30, 2012

nonsense

assalamualaikum...
sekolah dah nak bukak untuk sesi 2013 dan aku masih menjadi penanam anggur tak berlesen dalam bilik yg kian hari kian bersepah ni . huh . dan sedang mengalami perubahan sikap . after SPM hari tu aku akan tidur pukul 5 pagi dan keatas . tapi after balik dari kampung ni , aku dah start tidur pukul 12 dan keatas . kira awal dari biasa lah kan . ni pon dah mengantuk ni . tapi tak sampai tahap boleh tido duduk lagi la . semenjak boleh tido malam ni mcm2 perangai pelik muncul . first , dah elok2 tido lena plus nyenyak habis lah , tiba2 terjaga pukul 4 pagi sbb nightmare dan terus pegi bukak lampu bilik dan sambung tidur balik dalam keadaan terang . tu la mama na bagi lampu tidur tolak mentah2 , kan dah free2 membazir 3 jam tido bukak lampu . dan terjaga pukul 7 tengok lampu dah tertutup . rasenye mama tutup kot .THEN , kes seterusnya baru jadi semalam . sbb buat aktiviti yang agak berfaedah tertido pukul 2.40 pagi , lepastu mimpi pasal SURAT BERANAK kitorang adik beradik terbang dalam bilik ni . doesn't make sense punye mimpi jugak la . maybe sebb before aku tido mama sepahkan bilik aku dgn segala dokumen dia untuk daftar online dalam sistem untuk kerja dia dan aku tebayangkan surat beranak masa tu sebab surat beranak kitorang ade dalam satu file yg penuh dengan dokumen lain . maybe sebab tu aku termimpi mimpi . lepastu aku terjaga pukul 4.30 . dalam keadaan separuh sedar aku pergi cari surat beranak yg beterbangan dalam mimpi aku tu tapi tak jumpa apa2 pun . aku aku jumpa bantal2 aku , spongebob dan rakan2 serta kepala kucing@harimau@singa betina je . lepastu aku fikir na cari bila dah siang dan tutup lampu dan tidur .bila tak full sedar baru aku terfikir kenapa aku perlu cari benda yang memang takda dalam bilik ni . buat masa ni tu jelah . nonsense jelah
  terfikir untuk tdo sekarang...dah pening da ni

No comments:

Post a Comment

Followers