!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Thursday, March 15, 2012

energy dihabiskan oleh otak yang tak pernah kosong

assalamualaikum
nyot memang best dari bgn tidur sampai pukul 11 menghadap homework . and yg lagi menyedihkan baru siapkan 3 subjek . lagi 6 subjek tak tau na buat bile . sok maybe pergi KL kot . sabit hari jumaat balik sini balik .  menyesal pulak tak buat siap2 kat hostel . bukak skolah karang g KL lagi sbb ad lawatan . wink2 . aku stop buat homework setelah otak aku bagi amaran keras bahawa dia akan explode kalau aku tak stop . so aku pon stop la . hehe . sambung la bila2 aku rasa na buat . kalau boleh dalam kol 1 pagi karang sambung balik lah yer . esok boleh ttidur dalam kereta . tapi mmg aku takkan buat addmaths ngn chemist malam nih .. sebab utama adalah addmaths tu die bagi soalan quadratic function manyak sgt . function bg 2 soalan je . so addmaths baru jawab 2 soalan out of 25 . mmg banyak lagi la kan . so tengah tapis tgok soalan mana senang and bajet space nak jawab . hurm . habis la testpad aku cm tuh . da la satu soalan tuh setengah page . ish3 . essay ag ta siap . nasib karangan da siap . fuh . ngee....dah bosan menaip . kalo homework tuh boleh ditaip best jugak .



cuti tak rupe cuti...

No comments:

Post a Comment

Followers