!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Saturday, March 3, 2012

17 february 2012

the date i'll remember most in my life . genap umur aku 17 tahun . walaupon minggu tu is the worst week ever tapi still wanna make my birthday perfect . birthday aku yg kedua sambut dekat hostel . yg first mase form 2 . tahun2 lain aku sambut kat rumah . hahaha . sentiase mencari alasan untuk pulang ke rumah bila tiba tarikh tersebut . dan tahun terakhir kat rps make my birthday perfect dengan pelbagai masalah dan kegembiraan . dah la the whole week timbul macam2 berita yang tak sedap untuk didengari . tiap2 hari pulak tuh . ish3 . even masa hari tuh pon ad prob jugak . haha . malam tuh diorng aimbush aku pakai air yg bercampur sabon basoh , sabun mandi ,downy, shampoo and ubat gigi...memang aku pegi lost world malam tuh . da la g sorok towel , cadar , selimot , tilam , ...dan yang hanya ditinggalkan katil besi dan kayu yg tak mampu tuk disorokkan dimana mana...haha . =P.




thanks sbb wish bday

No comments:

Post a Comment

Followers