!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Saturday, March 3, 2012

benci kaw

benci kat org yg ambik aku punye pencil box angry birds . dah la dlm tu aku calculator , pensel kesayangn dan segala alat tulis yang penting . dengan nota sejarah aku campak dalam tuh sekali . suka hati je na curi . tau la pencilbox tu comel  . tapi agak2 la na curi pon  . kalau kene prank sure da dapat da sekarang nih . tapi bayang2 mende tuh pon ta nampak lagi . letak kat dataran je pon . bukannye letak kat bawah tangga . kan dah kene membazir beli calculator ang alat tulis baru . da la kat calculator tu banyak sticker yg comel . yg org bagi pon aku lekat kat situ .. nasib baik hari tuh aku ta ketal dompet dalam tuh . selalunya aku letak dalam tuh . maklom la pencilbox serbaguna dan besar . buku teks je ta muat na letak dalam tuh . kalau tau da lama aku letak . dah la buat aku nangis sbb mende tu ilang . mane ta nangis nye . bukan main susah na mintak kat IN mende tu , senang2 je org ambik . dah la ade keychain chelsea ngn brazil aku skali kat situ . huaaaa....nak balik pencilbox tuh ....




thanks sbb melarikan diri dARI aku.... appreciate it...

No comments:

Post a Comment

Followers