!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Thursday, March 15, 2012

the brain is over limit (^_^)

semalam seharian buat homework sampai pagi tadi kol 6 pagi . tapi takde la seharian . ade la curi tulang kejap . hasil usaha nya adalah . siap 5 subjek homwork je . yang menanti ag 4 subjek . mmg byk ag . dan aku sekarang kat rumah paktek kat cheras sedang bercuti .  tu yg semalam bertungkus lumus menyiapkan kerja sebanyak yang mungkin . sampai biol jap kepale hotak aku . disebabkan aku malas na lukis gamba yang ade kat soalan tuh . aku pon buat la kerja kerja menangkap gambar gune camera phone aku yg tak berapa na lawa nih . gamba tu la tak lawa . tak caye . na tgok ???






memang ni mereng tahap tenok dah nih . mane taknye . tak pernah aku buat homework kol 2 pagi . kat hostel pon kalo tgok jam dah pukol 12 aku akan stop buat homework serta merta . kat rumah pulak tebiat buat homework . hahaha . satu keaajaiban tau tak . da tuh pagi tadi bgn sembahyang subuh pening kepala . mane taknye , tidur 45 minit je . tak sempat habis intro mimpi dah kene kejot . bercadang na tdo dalam kereta . tapi malangnya tak sedap pulak . sbb tak boleh melunjur . na kate kaki panjang tu takde lah . panjang sikit je . bhahaha . da penat tu aku pon buat la keje gile . macam nih

kete sape la berjaya menarik perhatian camera aku tengah jalan nih . hahaha . tapi ta gerak lak gamba nih padahal kelajuan kereta masa nih dalam keadaan yg tinggi jugak la . kat highway bawak pelan2 mmg nak kene penggal la kan . dah arh na pikirkan nasib after bukak sekolah nih . hehe . rest 2 hari je . 





ABAIKAN BENDA NIEYH

No comments:

Post a Comment

Followers