!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Friday, January 27, 2012

=,=" V

ouch . tertumbok kayu kat kerusi ni . sumpit sakit . tu la panjang sangat tangan . sabit ta terkepak jari . dah la sampai 3 jari pulak tuh . bisa still ada nih . tetibe na buat hypothesis baru tok waktu tidur aku . ehem ehem . semakin lambat aku tidor , semakin awal aku bangun . hypothesis yang perfect . hahaha . dan secara tiba2 aku terasa mengantok sekarang . tapi mana boleh tido lagi sebab nanti aku bangun lambat . *mcm selame ni ta pernah bgn lambat je . =D . my last expression bout it . lantak kaw la na buat ape pon sekarang ni kawan . mind your own business . decide your own life from now on . ^_^ . dah la bengang ngn satu makhluk ni . tak nampak ke papan tande do not disturb tuh trang tang2 kaler merah .

amek kaw . tu pon boleh ckp aku sombong . memang aku na pelangkong la kepale die kan . ish3 . cikadak punye banyak .


hoiy bile ko na balek rumah hah kawan . bekurun aku tunggu ko depan mende alah nih . nasib aku ta tunggu depan rumah

No comments:

Post a Comment

Followers