!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Thursday, January 26, 2012

homework!!!


memang aku buat homework harini kene ade kotak tisu kat sebelah . bangun je tido pagi tadi *pagi la sangat , teros bersin . da la bersin tahap NONSTOP . da malas na lari pegi sinki buang mucus yg terhasil *bahase sopan . tindakan terbaik letak kotak tisu kat sebelah . tengah best2 buat homework tibe2 hidung buat hal . rase mcm na jadi mr.potato dalam cartoon toys story tu . bila2 masa boleh cabut hidung ni . nak kate ade ribut taufan malam tadi , takde pulak aku denga . tak de la sejuk mane pon malam tadi . da la satu2 nye ubat yang aku takot na makan adalah ubat selsema . sebab aku takot nanti aku pengsan for the whole day . nanti satu kerja pon ta jalan . da la kerja aku semua kene rujuk internet . sebab aku ta bawak balik buku rujukan . memang la . na jawab soalan yang ade dalam 1 chapter je . tapi aku na bwk balek buku yang ade 16 chapter . buat sakit bahu je , baek aku rujuk buku rujukan 9 in 1 yg memang ade kat rumah ni . *internet daa . bijak betol . menyusahkan diri sendiri na search satu2 . tapi ok what . macam2 aku jumpe tambah ap yg takde dalam buku . da la aku cari liquid paper kat umah ni takde yg hidup . ade sampai 2 batang tapi satu pon tak keluar . asal la aku ta bwk balik liquid aku . dengan gam aku tetibe disappear daripd pencilbox . macam2 jadi. ish3 . dengan pernafasan terganggunye . ni pon baru siap homework agama . setelah sejam meneroka internet nak cari jawapan .
 fakta : teroka internet mengambil masa yang lama daripada menelaah buku . 





ni la akibatnye bile mama soh makan ubat , aku tak nak

No comments:

Post a Comment

Followers