!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Sunday, January 1, 2012

happy new year

assalamualaikum .
Happy New Year . dah 2 jam 35 min lepas countdown baru aku na wish . peduli apa , it's still first of january 2012 . every new year sama je . nothing yang new . maybe umur kot yang new . itu pon lambat lagi . ceh . lambat la sangat . 17 feb tu lambat la jugak kan . nak kene tempuh bulan january dulu . bila dah sampai bulan feb pon kene tunggu tengah bulan . haha . kira lambat la jugak kan . aku tak nak azam apa2 every new year sebab aku takot tak dapat laksanakan . bagi aku perkataan AZAM tu adalah sama ertinya dengan JANJI . bagi aku la . tak tau pulak bagi org lain . walaupun hakikatnya makna kedua dua perkataan ni lain . ejaan pun lain kan . totally different . ok fine . no more "waiting for 2012" status update . no more year 2011 . no more form 4 . walaupun nak menempuh form 4 bagai menempuh satu lautan berapi . dah ada laut tapi berapi . macam mana tuh . well . tahun 2011 is the most interesting year ever . sbb tahun 2011 aku banyak bermain dengan emosi . emosi yang aku tak pernah rasakan sepanjang hayat aku bergelar seorang pelajar . tahun 2011 jugak la banyak mengajar aku erti persahabatan . tapi sampai sekarang i still can't understand the true meaning of frienship . mintak sorry banyak2 kat sesiapa yang dah penat mengajar aku untuk memahami maksud tuh . kalo ajar perihal lain maybe aku boleh faham . tapi perihal ni sampai sekarang aku tak faham2 . untuk memahami maksud perihal tu la aku banyak bermain dengan emosi . but i still can't find it as well . sorry again . =D .maybe korang boleh bagi aku masa setahun ni lagi tuk memahami . tapi aku tak boleh janji lar . ^_^ . woi . imbau kenangan ke hape aku ni . ok fine . maybe aku akan focus to my SPM . masa depan kot .




preview 2011....haha

No comments:

Post a Comment

Followers