!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Monday, January 2, 2012

thinking bout future

assalamualaikum .
perkara yang paling aku tak suka telah pun terjadi .
memang aku isytiharkan 1/1/2012 is the saddest new year ever .
mane taknye . terima berita yang bakal buat aku jadi bermasalah selagi satu kes tak selesai . memang aku nangis tadi la kan . dah la sedih dengan tak nak balik nye . dah macam perasaan budak form 1 dapat tawaran , and then lagi 2 hari nak menuju ke sekolah yang ditawarkan tapi hati still tak tau na terima ke tak . serious perasaan aku macam tuh . tapi pada hakikatnya aku dah naik form 5 . not form 1 anymore . huh . lagi setahun na tahan kot . macam selame ni tak tahan je . kalau tak tahan takdenye sampai form 4 aku skolah kat situ . aku sendiri tak paham dengan diri sendiri . fuh . ok fine . lepas ni kene hidup berlandaskan jadual . setahun lagi . takpe . after balik oztel da tak boleh na on9 . thats the main point maybe . pastu da ta boleh main phone . tak boleh nak tidur sesuka hati . ye la na sekolah takkan na tido kol 6 kot . kat rumah boleh la . after subuh baru tidur . kalau dekat oztel waktu tu da kene bangun pagi na bersiap pergi sekolah . bangun idur pon pukol 1 . time tu org dah nak habis sekolah dah . hurm . dah tak boleh na makan sesuka hati . tu yang sampai demam 2 kali seminggu tu . demam tak nak kebah sebab suka hati je nak makan bila . kadang2 sampai telupa yg ta makan nasik sehari sebab makan junkfood je keje . lalala . na makan nasik pukol 3/4 pagi pon ta kesah . kalo dok hostel kene makan ikot jadual sbb kalo tak makan alamatnye . tak nak aku berlapar . tp boleh ke terima makanan pada waktu2 yang telah ditetapkan . just wait and see . hari ni dah puas sedih . so esok nak melayan perasaan supaya boleh menerima kenyataan . ape2 pon the tears in my heart never stop since that case . fuh . =,=" . terok jugak tuh . heh . lepas ni aku na buat post ag satu esok . lepas tu nak ternak labah-labah dalam blog ni . biar banyak siket sawangnye . cuti panjang baru update . whee~~ . my future make me cry to every time i think bout it . sabit la hari ni ad org main 'poke' ngn aku . boleh gelak sikit . ni tak . moody je manjang . sampai tengok lawak zizan pon aku tak gelak . sampai kakak aku tanye "kamu tgok video ni asal  ta gelak pon . senyap je"  . memang la . aku tgok video lawak mcm tgok video pembunuhan . takde feeling . org yg tgok video pembunuhan tu lagi banyak reaction dari aku . masa tu ibarat tuang acid kat tangan pon aku boleh buat tak tau rasenye . hurm . dah3. sebelom merapu panjang lagi better stop . assalamualaikum

after 24 hours moody baru ade idea na buat post . sisa moody tu still ada lagi .

No comments:

Post a Comment

Followers