!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Saturday, August 6, 2011

♥...♥

bulan ramadhan 2011 tak rasa sangat macam tahun2 lepas.....coz dalam bulan ramadhan i done sumthing ridiculous...dah la bulan nie aku tak berape nak makan sahur...dah la first day turun sahur kat oztel teros kene sakit perut yang amat sangat....on tht day jugak la exam my most killer subject..."SEJARAH" mmg the most and biggest killer of my result....selalunye result aku sure sumthing wrong kat sejarah....talking bout exam....*sumthing obvious bout tht...aku rase cam 3 hari exam....tiam2 hari ade sejarah....first day...paper agama *sirah itu adalah sejarah....second day...exam paper pure sejarah *pentoi aku cm tuh....third day..paper SIVIK *jgn tekejot coz masok sal perlembagaan yg berasaskan sejarah form 3....ketiga tiga hari tersebut tlah membuatkn aku bertekad tork menyukai sejarah...bukan ta suke...tp susa na trima....kalo na trime sesuatu kene ikhlas dari dalam hati....nampak sgt hati aku ta pena ikhlas mase blaja...sbb tuh ta dapat2....mungkin juga hati masih ta tenang.....tapi ade kene ngene ke ngn penerimaan pelajaran...mungkin sebab otak nie ta abes2 berfikir ttg kisah yg tlah menjadi kenangan....nape la mende yang ta sepatutnye aku igt melekat lam pale hotak nieyh...tp mende yg sepatutnye dari dulu aku terima ta pena na hadir sekilas dalam ingatan.....hurm..pape pon slamat berpuase yer....i hope diz ramadhan can make me realise bout the world....

No comments:

Post a Comment

Followers