!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Sunday, July 31, 2011

♥30 syaaban♥

talkin bout 30 syaaban baru aku teringt...nape ramai buat kenduri ary nieyh...mane tak nye..bgon2 tido nmpak my sis tgh siap pakai baju kurung na g kenduri...tepat kol 6.01 ptg baru aku terfikir yg pada 30 syaaban sume org ta puasa sbb hukumnye HARAM..i mean in malaysia plus sume negara yg latitudnye berade di kawasan timur...thats why la org ary nieyh penoh kat restaurant plus gerai2


....no wonder la ary koko semalam pengetua ta bg byk sgt gerai yg jual makanan plus minuman *ade kene ngene ke pon.....talkin bout hari koko lak.....semalam  kat skolah ade hari anugerah kokurikulum dan hari usahawan muda *baru tahun nie tambah nama....awesome tp ta mcm tahun2 lepas...so aku buat keputusan duduk kat gerai kelas aku iaitu '4 Camellia Games House'.

beloved stall no 36

.aku ta duduk kat rumah tp bawah khemah je....sbb rumah kitorng tak de bumbung....haha...duduk bawah tu pun kene buat keje jugak okeh....kejenye is jadi delivery....yg paling penat jdi delivery air mineral kat 5 orang RELA yang bertugas sekeliling sekolah....2 orang kat blok A...sorang kat area padang...sorng kat blok D..sorng lagi kat area  rumah hantu *mmg menyekse aku coz pegi rumah hantu tuh....baru sampai floor yg bwh rumah hantu tuh...da denga org menjerit...mmg berdoa supaye cepat jumpe ngn pakcik RELA tuh...at last baru habes...haha...and the koko day ends happily walopon pade mulenye byk PERTELINGKAHAN yg berlaku sesame ahli kelas 4 CM....manyak la jugak dpt hasilnye...

games house yg tade bumbung

barang sampingan yg dijual selain buat game









p/s:post nie manyak yg bertentangn ngn tajok haram maklom...whee..haha

No comments:

Post a Comment

Followers