!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Sunday, September 4, 2011

♥KIKILALA♥

ku biar kalam berbicara..menghurai maksudnya dijiwa...agar mudahku mengerti segala yang terjadi...sudah suratan illahi....ku biarkan pena menulis...meluahkan hasrat di hati...moga terubat segala keresahan dijiwa..tak pernah ku igini..aku telahpun sedaya..tak melukai hatimu...mungkin sudah suratan hidupku...kasih yg lama terjalin berderai bagaikan kaca..OH TEMAN MAAFKANLAH DIRIKU..oh tuhan tunjukkan ku jalan...untuk menempuhi dugaan ini....teman maafkan jika ku melukaimu..moga ikatan ukhuwah yg dibina keakhirnya..aku tidakkan berdaya...menahan hibanya rasa...kau pergi meninggalkan diriku....redhalah apa terjadi..... usahlah dikau sesali...mungkin ada rahmat yg tersembunyi.....oh tuhan tunjukkan ku jalan...untuk menempuhi dugaan ini....teman maafkan jika ku melukaimu..moga ikatan ukhuwah yg dibina keakhirnya...




P/s:::tebiat buat post mcm nieyh pagi pagi bute nieyh.....FYI...sekarang pukol 3.36 a.m....hahaha....yg atas nieyh lirik lagu lah....excellent la aku kalo boleyh buat ayat cm nieyh.....boleyh A+ BM aku..bhahaha..... abaikan otak merapu aku pagi nieyh...memandangkan niey last post aku before aku balek sok *mungkin lebih kepada nnt....mase awal cuti hari tu..kakak aku ckp aku tebiat start puase nieyh...sbb aku denga lagu nasyid...ayat die "kamu tebiat ke ape....tetibe denga lagu nasyid...bukan kamu rock ke"...hahaha...semenanye da lame la aku start denga lagu nasyid....haha...tp aku letak lam Mp3 je....memandangkn Mp3 aku abes bateri so aku pon bosan la...denga la lagu from laptop...lupe lak na pasang heap phone kt lappy tuh..bhahaha....tp pade hakikatnye mmg start balek cuti tiap minggu nie aku tebiat sikit.....sejak bile aku suke tgok movie tah..hahaha....tetibe rase panjang lak post nieyh...lantak la....bukan ade sape na bace pon...hurm....tgh bosan sorng2 nieyh...bertemankan lagu nasyid kat telinge nieyh...tape head phone nie ta jumpe aku da sok....hahaha...mungkin aku lebih suke menaip....hurm...da kuar tajok erk...suke hati la.....niey diary public aku....hahaha...ta maen la diary rahsie....hurm....kengkadan aku pelik jugak...org buat diary tp ta bg org bace...tp ade setengah org tu bg "BESTFRIEND" die bace.....tp ta rase ke yg even best friend pon skarang nieyh ta boleyh pecaye...bhahahaha....lantak la...tu hal diorng...bukan aku....tp sumpa lawak kalo ade ramai org lam dunie nie cm tuh....*pesal tetibe aku buat post cm nie lak.....kan aku da kate..tebiat aku da dtg...haha...lantak kaw lah.....da la na out...sambong plus tumpukn perhatian kt game aku..haha....bye...ASSALAMUALAIKUM

No comments:

Post a Comment

Followers