!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Sunday, September 25, 2011

continue

ok fine...lupe na letak hari jumaat kat blog post sebelom nieyh....ary jumaat tu pon menyedihkan...pegi sekolah dalam keadaan mengatok....da la aku tebiat siket ary tuh.....pegi dining bawak botol...cadangnye na isi air masak...tp disebabkan air masak takde....aku po isi la air teh O......bwak pegi sekolah....lupe lak ary jumaat ade bace yasin....dengan buat lawak bodoh pagi2...air teh O yg dibawa tu po dibuat air yasin....tp tade la bodo sgt...hahaha.....waktu PnP berjalan seperti biase...waktu agame tuh ok ag...tahan ag ngntok.....waktu BI tuh cikgu msok lambat.....sian die...die igt kelas start kol 9.10....padahal start kol 8.35....mmg sekejap je tinggal...waktu PJ lak..mmg aku ta ngntok...mae taknye...kalo da maen bola sepak...sape je pon ta ngntok...jdi lak keeper..mmg kaki kene tibai ngn bola je la hasil sepakan kwan aku.......waktu sivik blaja kat bwah pokok kat padang.....haha.....waktu Math yg paling sadis....disebabkan lambat masok kelas 5 min...aku ngn beberape org lagi kene dende berdiri kat blakang kelas.....mmg lagi ta ngntok....after tu dpt dudok...cikgu soh buat correction soalan yg telah disemak sebentar tadi.....aku try tok tulis selaju yg mungkin supaye ta ngntok....tp ta tahan jugak....akhirnye mate tertutup sambil memegang pen....skali kene ketok ngn cikgu...first2 ta seda pon cikgu yg ketok....slaki pandang atas nampak muke die....mmg aku teros senyum tak kate pape la kan.....hurm.....kalau la aju tdo ta seda2 kan best...na balek bru seda....sure da kene belangkong ngn ckgu...haha.....the end......hehe

No comments:

Post a Comment

Followers