!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Sunday, September 4, 2011

♥blablabla♥

the last post for 2011 EID.....hahaha...diz year agak membosankan tp happy hour banyak berlaku dlm mase 5 ary nieyh...haha...hurm not much to say...yang pasti start je aku jejakkan kaki kat oztel esok mcm2 aku kene buat.....my presentation ta prepare ag *hope my teacher lupe lagi....my kerje khusus akaun ta buat ag...tp da drafting...my math mode ta buat ag...naseb ary isnin tade math....prob ngn budak tuh ta settle ag....masalah baru yg timbul tiade jln penyelesaian ag....na tunggu result kuar plus na jawab ngn my parents ag.....arghhhh...gile la aku cmnie....hope cepat sikit habis year 2011...tp tanak tempuh 2012...my SPM year....4 sure ag ...pops...lupe..peka chemist da bekurun siap...tp ta anta ag...minggu nieyh maybe kitorng na buat detention class sendiri....kene stayback maybe,..bhahaha.....sbb jumok ta boleyh bawk balek laptop....alamatnye kene gune lab com skolah la....da la kom lame....oh tidak....terpakse tempuhi ngn penoh kesabaran....make sure balek before kol 3 erk....hahaha *tempuh pon ta ag da pikir mase depan.....bhahaha...kalo minggu nieyh kene stayback mcm minggu2 sebelumnye aku ase cm baek aku angkat katil tu kat skolah...the school is my second house after my HOME SWEET HOME......skolah juge telah merampas tahta oztel tuh...da la ...ta boleyh tulis panjang2.....fb manyak komen...bhahaha....bye...ASSALAMUALAIKUM...

No comments:

Post a Comment

Followers