!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Thursday, November 4, 2010

♥titled dismiss♥

mase nk tdo mlm tdi tringat mase skola rendah kt cmeron dulu
sk convent cmeron
hahhahahahaha
rindoo lak nk jdi mude
kisah yg paleng aku x ley lupe adelh
mase aku drjah 4 dulu
cekgu nk uat prtndingan
die pon soh la kitorng beli newspaper NST kot
1 group 1 newspaper
bertarikhn 21 ary buln
bulan bape aku x ingat
ary selase
pertndingan tu ary khamis
yg aku igat group aku tyme tu
'aku'
'fuza'
'nazreen'
'fendi'
'sangithasan'
juz the 5 of us
try byangkn ank polis and tntere bergabong
sure haru biru kn
mase ary prtndingan kitorng la group yg paleng bule harap
sbb beli paper sorng 1
haha
so kitorng pon bg la kt group yg x de paper lngsong
atlast kitorng tnggal 2 paper je
tugas kitorng is cari gmbo yg cekgu tulis kt whiteboard ptu lkat ats krtas
kitorng la yg paleng otai
da la gune 2 pper
aku da rase dork lam kolam yg penoh ngan paper tyme tu
paper tu sume diteraburkn oley kwn2 yg klam
kecuali group kitorng
cari satu2 gambo da jmpe tutop paper
atlast we won the competition
padn muke group laen kene kemas ape yg diorng uat smpah
da la kalah
haha
cekgu jnji nk bg hadiah
tiap ary la kitorng tuntut
once upon a tyme cekgu pon bg la adiah tu
be4 tu cekgu ckp
'sori sbb cekgu x smpt nk beli hadiah yg lebeh bgos dri nie'
last2 juz 2 bijik gule2 ke kitorng dpt
mmg nk tgelak gile tyme tu
atleast dpt la jugak drpd org laen da la x dpt
dpt pnt ag ade
hahahahahahahhahahahaha
===============================================================================
bile ckp sal 2 tetibe aku tringat
aku da ilangkn gmba prefect zaman tu
aku nk blek gmba lembaga hitam skola tu
kt ane nk cari
lam majalah sure2 la x de kaler
nie yg nk rompak umah kwn aku nie
da la aku sorng je sest kt cni
huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
=====================================================================
tetibe tringat mase tadika dulu
nk tnggu mak aku abes skola 
aku and the gang pon buat keje bodo
' cari cacing lam tanah plus sipot'
pastu letak lam plastik
i wonder mane kitorng dpt plastik tyme tuh
asal kitorng dpt cacing or sipot sure ade je plastik yg timbol dpn mate
hahahaha

No comments:

Post a Comment

Followers