!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Saturday, November 13, 2010

♥tentang bumi♥

assalamualaikum
semenanye aku nk tuleh ttg aku
tp x de idea nk tuleh tajok die
so tuleh la ttg bumi yg melmbangkn kehidupan
ala adek bradik ngn ttg bulan
ok stop joking
actlly aku nk cite ttg khidupn yg trjadi kt aku slame sminggu aku kt skola plus oztel
start aku balek sane ary ahad arytu setelah 2 mnggu x jumpe diorng (plus cuti)
soalan dn perlian yg same aku trime
"da x reti nk balek ke mus?"
"aku ingat ko x jupe peta balek da mus?"
"nape ko x balek ary last je amek barang"
"ko x yah balek langsong kn bagos"(sape la yg kejam nie erk)
tu je la yg aku igat
yg laen aku da lupe
da abaikan soal aku kene perli......
bukk cite baru...
=================================================================
3 , 2 , 1
GO
hush
mmg saat yg aku x ley lupe mase kitorng decorate dining hall tork majlis akhir taon
penat tahap gaban la
hari first iaitu ary ahad *mlm je la
kitorng naek kol 1 semate mate nk siapkn half  *x smpai half pon aku ase
da la mlm tu diorng nk gntong belon tp juz 6 bijik je
da x de sape nk tolong pnjatkn
aku pon pnjat la
da la aku nie gayat..panjat lak krusi gabong setiggi 20 bijik
mmg aku nk nages la
mase aku nga btarong nyawa ats tu diorng ley pulak gadoh kt bawah sal belon tu
mmg aku menggigil d la kt atas tu
hanye tuhan shaje yg tahu btape takotnye aku
after tu kitorng naek la td sbb sume da ngntork sgt
soknye g la skola
saje nk tebus khadiran x dtg 1 mnggu
maen sukaneka happy gile sbb dpt no 2
after rehat kitorng balek sbb keje kt dining x abes ag
balek2 dning tu ibarat dunie belon
sane sini belon je
kitorng pon buat la operasi gantong belon
smpai la petang
benti tork mkn je
mmg saat2 tragis menimpe la
aku jatoh kusi yg betingkt tu sbb nk turon x sampai
saket siot tapi stil ase happy plus malu
ramai kot yg nmpak aku jatoh tu
sian cenah sbb kene tempias
dah tu kol 3.30 baru aku naek smayang plus rest hour
ten smbong balek keje after mndi kol 6.30 iaitu angkt mkanan plus suson lam dining
da la baru mandi g mae ujan sbb mase tu ujan so kne amek mknn kt luar
rambot aku yg x smpat kering tmbah basah ag ade la
pastu mlm tu lak majlis brjlan ngan lancar
da la belon2 tu sme uat hal sebelom majlis brmule ag
patu pengetue adela org first dtg
kelam siot sbb nk cover belon uat hal ag
lantak la kau belon..abaikn jer
mlm tu kitorng kmas dining sket2 ang kuar kol 11.30
tu pon sbb kne mara ngn cekgu sbb die nga kitorng psng radio kuat2
esoknye baru la kemas fully
==========================================================
da la nnt aku smbong babak kedue lak
pnjng sgt daa...
pent nk tai
da la ary nie aje aku upload 3 folder gambar
nk ngok kt FB aku la..hah

No comments:

Post a Comment

Followers