!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Monday, November 15, 2010

♥tentang bumi 2♥


ok now sambong balek
urm..ary tu stop smpai mane erk..lupe jap..huahuahua
ha!!ingat!!sampai abes jamuan
skarang cite sal skola pulak
===============================================
2 ary after jamuan tu .. mase kat skola
after blek dari organic garden mnjalnkn organic farming
aku pon tros la pergi pondak istirahat kat sebelah bilik guru
*cam pondok tnggu bas pon ade sbb tepi jalan
sambong rutin harian iaitu tolong cekgu completekn result trial yg ke 2
da la budk BE punye..kene kira kehadiran lak tu
mule2 huru hara jugak la sbb x siasat isi register tu dulu
tetibe dtg la sorng budak kecik nie
aku x kenal la sbb bukn ank cekgu aku
juz umi ngn nani je kenal budak tu
name die Adam plus drjh 1
mmg sehari tu die ikot ke kitorng *semenanye ikot qilah
sampai makan pon ikot kitorng
mmg dalm sehari tu 3 in 1 keje kitorng sume
1. tolong cekgu
2. jurujual ko-op
3. babysitting
da la mase kt koop budak tu ikot kitorng masok die belek je ape yg ade lam koop tu
yang kitorng nie pon pnt la suson balek *aku ase aku je
da la ary tu ramai lak orng dtg nk beli air
yg umi ngn nani lak sesenang je dudok kt bilik rawatn tu atas katil lak tuh
hush
da abes tu relax la jap
yang aku ngn adam sampai maen bwh meje maen mesin binding
da tu adam still x dork diam jugak
tau la dak2 da dork pon lam bilik pnoh ngn air
aku pon blanje la die air sekotk*tin mahal so kotk je la
haha
bbrape min pastu mk die pon dtg
cian lak aku tgok cekgu aku sorng tuh sbb pnt cari ank die
so adam pon dibawe pulng oleh ibunye tork dimndikn kt skola tuh
kuang3
da tutop koop tu kitorng pon pegi la dewn
tnpe disedari hanye tnggal bbrape group je ag uat presantation
kitorng pon nyemak je la kt lakang
pengumuman prtndingan pon brmule
happy gile sbb group aku dpt no 1
happy je la..hadiah bukn dpt pon sbb bukn tolong pape pon
atleast dpt la jugk tmbah mrkah group kn....
mase depn cerah la jugak *walopon x tolong

the end..
sambong sok luse la pulk...
bosan asyik menaip jew...

No comments:

Post a Comment

Followers