!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Saturday, September 1, 2012

gadoh day

assalamualaikum
dah 1 sept dah erk
well HAPPY SEPTEMBER ,semoga bulan ni lebih baik dari bulan2 sebelum nih
haha
tanggal 31 ogos 2012 ,, aku duduk kat rumah buat kerja gila dua org dengan adik aku
btw HAPPY 55th INDEPENDENT DAY MALAYSIA..
mmg bosan bila tinggal 2 org kat umah .. maksod aku adik beradik..tolak la parents aku.. tinggal dua orang lagi seronok na begadoh rupenye..sampai kek yg mama bli sebijik tu pon na gado . sanggup ambik pisau kek lagi satu kat dapur kot . haha . selalu kalau ade kakak ngn boy takdenye aku na pandang kek tu . makan 1 potong dah cukop . kuah ikan steam pon na berebut jugak . last2 mama pegi buat lain..sec time punya melimpah ruah kuah tuh . amek kaw..tapi da kenyang time tuh..kalau ta sanggop gadoh for the sec time . haha..





kadang2 best gadoh 2 orang...

No comments:

Post a Comment

Followers