!!!☢ musfirahmohamed  ツ ©!!!

I never built these walls to keep people out. I built them to see who cares enough to take the time to knock them down.♥

Friday, August 31, 2012

assalamualaikum ..
di tarikh yang bersejarah ini saya ingin mengucapkan selamat menyambut hari kemrdekaan yang ke 55 tahun MALAYSIA..
hehe . .
sempena malam yang benuh bersejarah nih kan aku pon buat bnde yang agak bersejarah selain sudah selesai menjawab paper trial SPM subjek SEJARAH. .
hanya subjek sejarah je yang boleh buat aku gila sbb kalau aku ta dapat jawapan waktu exam , aku tak tau na buat ap .
kalau subjek lain boleh lagi fikirkan cara terbaik nak menjawab .
:) hari ni (30 ogos)  aku sanggup tinggalkan internet sbb na tgok tv na cari ambang merdeka punya program.
tapi malangnya tak da
:) aku tebiat pegi pasang aroma therapy dalam bilik nih..








semalam bca buku sejarah---sesiapa yang tidak mengetahui sejarah akan mengulanginya

No comments:

Post a Comment

Followers